"A mind that is streched by a new experience can never go back to its old dimensions"

In fine,

‎”Be more concerned with your character then your reputation, because your character is what you really are, while your reputation is merely what others think you are”
Sunt total de acord cu asta in cel mai stereotipic mod. In traiul cotidian am incercat ca reputatia sa fie la acelasi nivel cu caracterul, insa nu am reusit. Intotdeauna una e mai dominanta ca cealalta, e pacat ca n-am reusit sa ating un oarecare echilibrul. Gasesc pe la toate colturile vanatori de greseli, speculatori, intriganti gata sa-mi arunce in fata fapte/actiuni/ganduri pe care nici macar nu le-am gandit sau luat in considerare. Am invatat in timp, destul de greu, ca trebuie sa ignor si in mare parte am reusit. Rautatea gratuita nu se potriveste principiilor mele si ma scarbeste ori de cate ori sunt tinta uneia sau sunt martora  unei scene de acest fel. Nu ma lamentez, doar ma confesez si sfarsesc sa ma eliberez de tot gunoiul care ma inconjoara, fac curat pe sub toate presurile si astept urmatoarea sambata sa pun aspiratorul in functiune, gunoiul nu va inceta sa existe, trebuie doar sa stii cand si cum sa-l faci sa dispara.

5 responses

  1. cristinaignat

    Am recitit acest post, pentru ca mi-am amintit recent de o intamplare. Mai precis una din colege mi-a aruncat in fata cateva vorbe… as putea sa spun “grele” (de rautatea ce o purtau) definindu-mi caracterul ca fals, lingusitor si pervers. Bineinteles ca nu a folosit acest cuvinte, dar ironia cu care mi-a trantit in fata acele cuvinte au reusit sa ma scoata de tot din starea de calm in care ma aflam si mai aveam f putin pana sa rabufnesc. Din fericire m-am abtinut si, desi sunt o fire impulsiva, care atunci cand se enerveaza uita si cum o cheama (exagerez of course :)))), nu a fost de ajuns decat sa ii adresez 2 intrebari logice, lasand-o fara cuvinte si determinand-o sa isi ceara scuze si sa isi retraga vorbele.
    Imi dau seama ca noroiul imprastiat in mod gratuit are scopul de a crea o reputatie rea, cand de fapt persoana respectiva se simte dominata de caracterul tau sau chiar mult inferioara de lipsa de caracter a ei.
    Faptul ca acea colega si-a dat arama pe fata nu constituie o victorie pt mine, as fi preferat sa fiu in competitie intelectuala cu un CARACTER veritabil, nu un wanna be.

    11 September 2010 at 2:03 PM

  2. Si eu ma gandeam sa republic acest post..
    Daca tu reusesti sa te abtii cand esti pe cale sa rabufnesti e perfect, eu nu, si daca ma prinzi intr-o pasa proasta s-ar putea sa iasa nasol pentru aceste persoane care arunca cacatul in ventilator, ca sa-l citez pe badea, si apoi pleaca sa savureze linistete gustul lui. Mi-e greata si sila, dar ma abtin sa nu vomit.. Cred ca orice fapta are si raspalata asa ca nu ma agit sa “fight back” dar daca o sa am ocazia , Dumnezeu cu mila..

    Cheers mate

    11 September 2010 at 2:11 PM

  3. Anca

    Vai de mineee… Si eu care credeam k tot e roz la carduri:)) Mda… imposibil sa nu iti citesc si eu post-urile, daca faci trimitere la ele de pe mess, ce sa-ti fac? 😉 pup gaagiciiiii

    11 September 2010 at 11:08 PM

  4. Cred ca you are missing the point, cel putin in ceea ce priveste ideile din postul meu 🙂
    Daca nu voiam sa fie citit de cineva in particular nu-l mai puneam la vedere.. nu te gandi atat de departe 😉

    12 September 2010 at 12:11 AM

  5. Cristina

    Not related at all!

    12 September 2010 at 11:33 PM

Leave a comment